srijeda, 22. travnja 2015.

Razgovor sa vlasnikom "Ciklo box" servisa , Ivanom Horvatić - sponzorom naše Blatske proljetne biciklijade

Kako smo u našoj redakciji, čuli od više Blaćanki i Blaćana, dosta pohvalni riječi o radionici za servis  i održavanje bicikla i skija. odlučili smo ih posjetiti  na njihovoj adresi – Savska cesta 176 ( u dvorištu) i upitati, da li su spremni podržati našu „Blatsku proljetnu biciklijadu“ svojim iskustvima i nekim poklonom za naše sudionike.

Naravno! -  dočekao nas je nasmješeni vlasnik obrta, Ivan Horvatić.
Vlasnik CIKLO BOX radionice za servis i održavanje bicikala i skija, gsp. Ivan Horvatić
 
Uvjek smo podržavali sve sportove, a naročite one vezane uz biciklizam. I sam sam se bavio utrkama, samo onim mnogo izazovnijim  - brdskim!

Prekrasno je vidjeti kako se iz dana u dan sve više povećava broj zaljubljenika koji voze bicikle. Naravno, svi znamo kako je razloga za to mnogo, no vozili bicikl (bilo koje vrste!) iz bilo kojega razloga , je  - složiti ćete se s mnom – jako zdravo!
Evo zapričali smo se, no htio bih sada na početku pozdraviti Blaćanke i Blaćane, koji u ovaj servis navraćaju redovito, a poneki i nekoliko godina. Preuzeti ću i teret, ako nekoga slučajno izostavim, te ću se unaprijed i ispričati... Pozdravljam Maju, Teu, Božicu ali i Željka, Hrvoja, Domagoja i Matiju. Često puta naši susreti nisu samo „servisnog“ karaktera, vrlo se često pretvaraju u ugodna druženja, pa čak i razmjenu biciklističkih i inih doživljaja. Tako sam i ja (iako sam iz Ravnica) u druženju sa spomenutima saznao puno o Blatu.

CIKLO BOX se nalazi u Savskoj cesti 176 ( u dvorištu) sa radnim vremenom : od ponedjeljka do petka od 9,00 do 18,00 satii subotom od 9,00 do 14,00 sati. Broj mobitela : 091/ 5065 987
Doista mi je žao, što ovo proljeće neću moći biti i sam sudionik ove „Blatske proljetne biciklijade“, naime prekasno sam saznao za termin, a u ovaj , koji ste spomenuli, upravo slavimo rođendan moje kćeri. Iskreno se nadam , kako će te uvažiti moju ispriku, no sasvim sam siguran, kako jesenjska Blatska biciklijada – nikako neće proći bez moga sudjelovanja. Evo to javno obaćavam vama, redakciji ali i svim Blaćankama i Blaćanima.
Pitate me, što bih savjetovao, što uraditi sada, kada je došlo proljeće i ljepo sunčano vrijeme. Vrijeme koje naprosto mami vožnju biciklom. Što je potrebno uraditi, kako bi naš bicikl bio spreman izdržati sva iskušenja vožnje sve do kasne ?
CIKLO BOX uz servis bicikala, prodaje i rezervne dijelove, rastaurira stare bicikle i pruža servis skija

Naravno, predlažem kompletan proljetni servisa vašeg bicikla ili vaših biciki.

Prije svega, potrebno je skinuti naslagu prašine, koja se nataložila tih dana mirovanja i vratiti izgled koji vaš bicikl zaslužuje. Uz pranje, već prvim pregledom bicikla možemo ustanoviti stanje guma, moguća oštećenja ili uzdužne pukotine koje ukazuju na potrebu za promjenama.
 
Ako ste bicikl vozili u zimskim i snježnim uvjetima, tim prije potrebno ga je  oprati  od taloga soli i dobro osvježiti lanac i mnogo drugih mehaničkih dijelova novim uljima, okvir (ispolirati) ili zamjeniti, a gumene i plastične dijelove tretirati kozmetikom specijalno razvijenom za te materijale.
 
Pogonska grupa i kočnice uvijek zaslužuju posebnu pažnju i njegu, a posebice nakon dužeg mirovanja. Podešavanje i podmazivanje lanca, lančanika, svih osovina, sajli i bužira, ručica mjenjača i kočnica, kontrola istrošenosti kočionih gumica ili disk-pločica itekako će utjecati na vašu sigurnost vožnje i komfor na koji ste navikli kad je bicikl bio nov.
 
No, da skratim, "kompletni proljetni servis bicikla" uglavnom predviđa slijedeće radove : postavljanje, čišćenje i podmazivanje pogonskog ležaja; rastavljanje, čišćenje i podmazivanje ležaja vilice; rastavljanje, čišćenje i podmazivanje osovina kotača centriranje kotača;podešavanje kočnica; podešavanje brzina; podmazivanje lanca te čišćenje bicikla.
 
Za kraj, kako sam već istaknuo, naravno kako ću poduprijeti trud redakcije "infoBLATO" te pridružiti se što uspješnijoj organizaciji "Blatske proljetne bicikijade" te darovati sve sudionike sa 30 % popusta na - "ruke", odnosno vlastiti rad. Naime iskreno govoreći još uvijek nismo u mogućnosti kako bi mogli pružati popust i na biciklističke dijelove. Sasvim sam siguran, kako me Blaćanke i svi Blaćani razumiju i kako će iskoristiti ovaj popust u čast Blatske proljetne biciklijade.
 
Zahvaljujem vam što ste me posjetili!

Ne odvajajući se od posla (jer proljeće je započelo) gsp. Ivan Horvatić nas je pozdravio, i ponovio kako jedva čeka Blatsku jesensku biciklijadu, gdje će i osbno sudjelovati!
 
Pozdravljam od srca, cijelo Blato ( sve Blaćanke i Blaćane!), sa iskrenom željom da ugodno i bez napora biciklirate svi skupa  (od Blata do Jankomirskog mosta / uz nasip!) i nezaboravno družite ( Uduga Jockey klub hrvatske) na Proljetnoj Blatskoj biciklijadi!